Ta strona używa cookies. OK Szczegóły w polityce prywatności

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach

adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30

telefony:
Centrala: +48 32 757 33 60, +48 32 757 33 01
Sekretariat: +48 32 757 33 15
Kancelaria: +48 32 757 33 79

fax: +48 32 757 33 62

e-mail: wup@wup-katowice.pl, kawu@praca.gov.pl

Wojewódzki Urząd Pracy
w Katowicach

Strona główna /

Urząd

Termin poinformowania o wynikach III rundy konkursu nr 1/POKL/9.3/2011

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach uprzejmie informuje, iż decyzją Dyrektora IOK termin poinformowania Projektodawców o wynikach oceny merytorycznej w ramach  Komisji Oceny Projektów dotyczącej III rundy konkursu nr 1/POKL/9.3/2011 zostaje przedłużony z 10 dni od daty zakończenia posiedzenia Komisji Oceny Projektów do 15 dni, tj. do dnia 21.09.2011 r.


Lista rankingowa wniosków w ramach II rundy konkursu otwartego nr 1/POKL/8.1.3/2011

W związku z zatwierdzeniem przez Zarząd Województwa Śląskiego uchwałą nr 2338/76/IV/2011 z dnia 6 września 2011 r. listy rankingowej wniosków, które zostały ocenione przez Komisję Oceny Projektów w ramach II rundy konkursu otwartego nr 1/POKL/8.1.3/2011 dla Priorytetu VIII „Regionalne Kadry Gospodarki” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim, Instytucja Organizująca Konkurs publikuje przedmiotową listę.


Zamknięcie konkursu nr 1/POKL/8.1.3/2011

Informujemy, że decyzją Dyrektora Instytucji Organizującej Konkurs, z dniem 20 września 2011 r. zostaje zamknięty konkurs nr 1/POKL/8.1.3/2011. Przedmiotowa decyzja wynika z faktu, iż łączna wartość złożonych wniosków przekroczyła 100% alokacji przeznaczonej na konkurs.


Konferencja "Cyfrowe umiejętności – globalne możliwości"

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego organizuje konferencję skierowaną przede wszystkim do osób zajmujących się edukacją informatyczną na terenach wiejskich, osób realizujących projekty edukacyjne lub posiadających wiedzę na temat barier w wykorzystywaniu Internetu w życiu codziennym przez ludzi z tych obszarów.



Archiwum aktualności: